fbpx

Bidmanager KPMG

door | jun 12, 2024

Startdatum: Per direct
Uren per week: 32 – 40 uur per week
Type vacature: Vaste dienst
Opdrachtgever: KPMG

 

GOED DAT JE HIER BENT!

Mogelijk ben jij een Bidmanager die toe is aan een volgende stap. Een Bidmanager die aanbestedingen wilt winnen binnen een toonaangevende internationale organisatie. Een inkoper die de andere kant van de aanbestedingstafel eigen wilt maken. Het is allemaal mogelijk. Kun je niet alle boxen aanvinken, maar heb jij ambitie en lijkt deze uitdaging jou de perfecte job? Neem dan ook contact met ons op! Dit kan via het onderstaande contactformulier of door ons een mail of whatsapp (06-46761823) bericht te sturen.

 

WAT IS DE OPDRACHT?

Sinds 1987 is KPMG een toonaangevende internationale accountants- en adviesorganisatie. Wij maken het verschil binnen Audit & Assurance, Advisory, Tax & Legal door onze kennis en oprechte commitment. Bij KPMG ligt de focus op de toekomst door te innoveren, digitaliseren en verduurzamen. Samen bouwen we aan een betere toekomst voor mens en maatschappij.

Als Bid Manager – Publieke Sector bij KPMG ben je verantwoordelijk voor alle aanbestedingsvraagstukken binnen de Publieke Sector en heb je een leidende, strategische rol. Jij bent het aanspreekpunt, houdt overzicht over alle (komende) aanbestedingen en schrijft teksten met impact. Daarnaast heb je een commerciële, analytische geest en houd je van complexe uitdagingen.

Je werkt nauw samen met interne afdelingen zoals sales, marketing, technische experts en juridische afdelingen om de benodigde informatie en input te verkrijgen. Na elke aanbesteding evalueer je de resultaten om inzicht te krijgen in verbeterpunten en zo continue ontwikkeling te waarborgen.

Je maakt deel uit van het Pursuits & Insights team. Een stimulerende mix van dynamiek, creativiteit en teamspirit. Je krijgt de vrijheid om je eigen verantwoordelijkheid te nemen en je zowel persoonlijk als professioneel verder te ontwikkelen. Je houdt je onder andere bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Doornemen van de aanbesteding, mede op tegenstrijdigheden en zaken die niet in lijn zijn met propositie en mogelijkheden van Derde en wetgeving.
  • Zorgen dat de scope van de opdracht en de wens van de Aanbestedende dienst duidelijk is en dat deze op de juiste manier vertaald wordt naar de inschrijving.
  • Ontwikkelen van een strategie voor het indienen van winnende biedingen, inclusief het identificeren van kansen, concurrentieanalyse en prijsstrategie.
  • Projectmanagement, gedragen planning opstellen en het bewaken van de deadlines.
  • Zorgen dat alle in te dienen documenten voldoen aan de eisen van de aanbestedende dienst en bewaken dat er een geldige inschrijving wordt gedaan. Denk hierbij aan de uitsluitingsgronden en geschiktheidseisen, zoals de referenties, GVA, verklaring belastingdienst en het UEA.
  • Risicomanagement voeren. Identificeren en evalueren van risico’s die van invloed kunnen zijn op het aanbestedingsproces en het ontwikkelen van strategieën om deze risico’s te beheersen en minimaliseren.
  • Evalueren van aanbestedingsresultaten en het verkrijgen van inzichten om het aanbestedingsproces voortdurend te verbeteren.

 

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Bij KPMG kun je rekenen op een premievrij pensioen en heb je de keuze uit een mobiliteitsbudget óf een auto van de zaak. Je kunt werken in een 36-urige werkweek en deelt mee in de winstuitkering, die ongeveer gelijk is aan een dertiende maand. Bovendien krijg je 30 vakantiedagen, een mobiele telefoon en laptop, en veel doorgroei- en opleidingsmogelijkheden, zowel binnen de afdeling als binnen de organisatie.

  • Salaris tussen de €5500-€6500 bruto per maand
  • Wij vragen je minimaal 1 dag per week op kantoor aanwezig te zijn voor teamoverleg;
  • Je kunt gebruikmaken van een ergocoach en de thuiswerkshop;
  • Ouderschapsverlof wordt doorbetaald;
  • Op kantoor is een sportschool aanwezig en je krijgt korting op een sportschoolabonnement;
  • Remote werken is mogelijk tot 6 weken per jaar;
  • Opleidingsbudget van €1000 per jaar per persoon.

 

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt vanaf 10 jaar werkervaring in een B2B of corporate omgeving
  • Je beschikt over goede projectmanagement vaardigheden
  • Je bent nieuwsgierig en analytisch sterk
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel Nederlandse als Engels

 

GEINTERESSEERD?

Neem simpel contact op via het contactformulier! Of vraag om contact via e-mail: michiel@ttcompany.nl of telefoon: 06-46761823.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam

TheTenderCompany is dé aanbestedingsspecialist die je aan de hand neemt in de wereld van aanbesteden. Of je een overheidsorganisatie of ondernemer bent; wij weten exact wat we moeten doen om jouw aanbesteding te laten slagen. Gefocust op de finish, met aandacht voor elke stap. Vanuit ons netwerk dragen wij zorg voor professionele bemiddeling.